:
you're reading...
articole recente, rugaciuni

Rugăciune scurtă către Maica Domnului a Sfântului Serafim de Sarov

Atotmilostivă, Împărăteasa mea, Preasfantă Doamnă, Fecioară Preacurată, Născătoare de Dumnezeu, Marie, Maica lui Dumnezeu, singura şi neîndoielnica mea nădejde. Nu te scârbi de mine. Nu mă depărta, nu mă părăsi. Apără-mă, mijloceşte, auzi-mă, vezi-mă… Stăpână ajută-mă, iartă-mă, iartă-mă… Preacurată.

rugsfsarov

Discuție

4 gânduri despre &8222;Rugăciune scurtă către Maica Domnului a Sfântului Serafim de Sarov&8221;

  1. AMIN!

    Scris de Nita Anca Petruta | Ianuarie 2, 2016, 6:08 pm

Lasă un răspuns

Radio Crestin – Ortodox

Colinde

RSS Agentia de stiri Basilica

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Cel mai frumos documentar despre Romania

trafic

