:
you're reading...
articole recente

Interviu cu Preotul din Pericei, Silviu Moca, despre premierul Dacian Ciolos

Reporter:  Vă deranjez pentru că domnul Dacian Cioloș v-a indicat pe dvs., ca sursă, pentru a vorbi despre credința dânsului. V-a indicat printre mai mulți părinți….
Preot Moca Silviu:  M-a indicat față de cine? Sau vizavi de cine? Că eu nici n-am discutat cu dumnealui, decât când a fost…
.

 

 – Dumnealui a dat astăzi (n.r. duminică, 22 noiembrie 2015) un interviu, la Radio România Actualități. De dimineață, a fost un interviu, iar reporterul l-a întrebat de ce, în momentul în care a depus jurământul și a rostit „Așa să-mi ajute Dumnezeu”, nu s-a și închinat.
– Nu s-a închinat?!
– Nu, nu s-a închinat.
– Da, n-am băgat de seamă. Sincer, n-am, n-am văzut…

O fi uitat. O fi avut emoții, nu știu… (preotul râde). Și (reporerul de la radio) l-a întrebat ce orientare religioasă are, iar dumnealui a răspuns așa… Acum, ca să fim corecți, eu o să vă dau declarația dumnealui, și apoi o să vă întreb. El a spus așa: „Știți, treaba asta cu credința… Eu sunt creștin-ortodox. Dincolo de faptul că m-am botezat și m-am căsătorit în biserica din satul unde am crescut în județul Sălaj, bunica m-a învățat să mă rog și rugăciunile astea m-au ajutat foarte mult în decursul vieții. Dar sunt lucruri de care nu vreau să fac tapaj. Pentru mine o credință adevărată este credința pe care o duci în suflet și o duci în inimă și e cea care îți dă speranță și te ține vertical, nu cea pe care o afișezi atunci când ai un interes să te vadă lumea”. Mai departe… „Aici fiecare poate să creadă ce vrea. Eu aș zice așa: e suficient să întrebați preotul din Pericei din județul Sălaj cât de credincios sunt, să-l întrebați pe părintele stareț de la mânăstirea din Putna cât de credincios sunt sau, eu știu, pe părintele arhimandrit de la Mânăstirea Dumbrava de lângă Ocna Mureș cât de credincios sunt, și așa mai departe… În rest, eu știu ce port în suflet și asta mi-e suficient, indiferent de ce spune unul sau altul”. De aceea v-am sunat. Dumnealui ne-a trimis către dumneavoastră.

– Da, da. Poftiți, întrebați-mă, dacă doriți. …….continuarea interviului pe  www.activenews.ro
christusmonogramm-e1406839984350
Discuție

2 gânduri despre &8222;Interviu cu Preotul din Pericei, Silviu Moca, despre premierul Dacian Ciolos&8221;

  1. ADEVARAT CREDINTA O AVEM IN SUFLET NU NE AFISAM CU EA , SPRE MANDRIE, RAMANEM IN SMERENIE SI CU FRICA DE DUMNEZEU, AMIN!

    Scris de Nita Anca Petruta | Noiembrie 25, 2015, 6:14 pm

Lasă un răspuns

