:
you're reading...
articole recente

Ziua trecând…

Fragment din Pavecerniţa Mare

Ziua trecând, mulţumesc Ţie, Doamne; seara, rogu-mă, cu noaptea, fără de păcat dăruieşte-o mie, Mântuitorule şi mă mântuieşte.
Slavă…
Ziua trecând, slavescu-Te pe Tine, Stăpâne; seara, rogu-mă, cu noaptea, fără de sminteală dăruieşte-o mie, Mântuitorule şi mă mântuieşte.
Şi acum…
Ziua trecând, cu cântare Te slăvesc pe tine, Sfinte; seara, rogu-mă, cu noaptea, fără de bântuială dăruieşte-o mie, Mântuitorule şi mă mântuieşte.

Discuție

2 gânduri despre &8222;Ziua trecând…&8221;

  1. Foarte frumoasa cantarea aceasta! Multumim pentru postare!

    Scris de Dragos | Mai 15, 2016, 5:43 pm

Lasă un răspuns

Radio Crestin – Ortodox

Colinde

RSS Agentia de stiri Basilica

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Cel mai frumos documentar despre Romania

trafic

